,Έκθεση φωτογραφίας ' Η σιωπή του βουνού ' απο τον Ορειβατικό Σύλλογο Χαλκίδας.
- Κωστής Στούπας

- πριν από 11 ώρες
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Η σιωπή του βουνού είναι τόσο εκκωφαντική που κάθε αναφορά σου φέρνει πίσω σκέψεις και συναισθήματα που τα έχεις ζήσει όταν ήσουν και εσύ εκεί.
Όσος καιρός να έχει περάσει.


Η έκθεση φωτογραφίας θα είναι και αύριο στό Στρογγυλό στην παραλία Χαλκίδας.











Ο Πρόεδρος του Ορειβατικού Συλλόγου Χαλκίδας Τάσος Μπαλτάς.


Η φωτογραφία είναι με 《 φωτογραφική αδεία 》δηλαδή δεν συμμετέχει και είναι δική μου.
"Πηγαίνοντας. στον. Άη Γιάννη "
Πιστεύω ότι η έκθεση θα μπορούσε να την δούν και στον Δήμο μας .
Η Στενή θα μπορούσε να είναι το σπίτι της.



Σχόλια