Μια Γιορτή του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού που Ήρωες και Πρωταγωνιστές ηταν το ίδιο!!
- Κωστής Στούπας

- πριν από 2 λεπτά
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Το κείμενο είναι της Αντιδημάρχου ¨Αντας. Σοφίας.
🏛️ Το ταξίδι μας στην Αρχαία Ελλάδα ολοκληρώθηκε με τον πιο λαμπερό τρόπο!
Οι μικροί μας θεοί, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό πάνω στη σκηνή.
Ταξιδέψαμε στον Όλυμπο και χορέψαμε σαν αρχαίοι Έλληνες!
Τα παιδικά χαμόγελα και το ζεστό σας χειροκρότημα έκαναν αυτή τη βραδιά μοναδική.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τη στήριξη και τη συνεργασία.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!




Σχόλια