top of page
Αναζήτηση

Μια Γιορτή του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού που Ήρωες και Πρωταγωνιστές ηταν το ίδιο!!

Το κείμενο είναι της Αντιδημάρχου ¨Αντας. Σοφίας.

🏛️ Το ταξίδι μας στην Αρχαία Ελλάδα ολοκληρώθηκε με τον πιο λαμπερό τρόπο!

Οι μικροί μας θεοί, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό πάνω στη σκηνή.

Ταξιδέψαμε στον Όλυμπο και χορέψαμε σαν αρχαίοι Έλληνες!

Τα παιδικά χαμόγελα και το ζεστό σας χειροκρότημα έκαναν αυτή τη βραδιά μοναδική.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τη στήριξη και τη συνεργασία.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!


 
 
 

Σχόλια

Βαθμολογήθηκε με 0 από 5 αστέρια.
Δεν υπάρχουν ακόμη βαθμολογίες

Προσθέστε μια βαθμολογία
bottom of page